My Wedding Bliss-- Thanks to pion.....Huhuhu

Wah bestnye....macam HADIAH harijadi asenye....
How u disappointed me almost 2 years ago...And then today u make me jumped from my chair...I'M REALLY HAPPY!!...Ewah..mcm ckp kt boypren plak...Hahaha....Ko la ni PIOWN.....Aku punyela sedey gambar2 kawin aku cm tak lawa...Skali arini ko up gmbar2 aku yg cun2 tuh..Hahaha......Ok la...aku exagerated...org lain mungkin kate..ala takdela lawa sgt...What the hell... I think it's really GREAT...Here some of the BLISS to share....:D.....


Saya Shahrun Hisam Mohammed Saif akan menjaga isteri saya Siti Fatimah Khairiah Bt M Amin sehingga akhir hayat... Amin. Dan sekiranya saya tidak menjalankan tanggungjawab isteri saya berhak menuntut haknya...Kes kes kes....
masa makeup-makeup...
hepi giler nk kawin...
dengan family masing2....huhuhu...kenangan giler gmbar ni...dengan kawan2.....

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan