Pregnant Ke?

Aku? Wuwattt????

No komen..

Huhuhuhu.....

Aku tak biasa la, 2 anak before ni tros period lepas benti darah nifas.

Kali ni agak lama aku tunggu Cik P dtg menjelma tak dtg2.

Org dok kata, bdn aku same je dr sblm pregnant smpai dh bersalin. Kurus lah apa lah. Itu la ini lah. Apa pun tak boleh. Hohohoho......

But deep down, depa tak notice, jeans masa anak dara takleh kancing lg ok. Please take note. Hahahahah...

And then.. Aku pn ada notice. Perut aku membunc bagai johan kot. Serius. Before aku masuk opis aritu. Ada gk kekempisan nyer. HUhuhu. Ini mcm takmo kempis lak. Even kdg2 mlm aku tak mkn pn. At least pg2 tu dia kempis la kn. Tidak. Ia tak kempis. Ia kekal bunc gk. Huhuhuhu. .Sedey...

Pertama skali aku aku pregnant. AKU AKAN RASA BERSALAH GILE DEKAT AMMAR... Plis la.. He's still a baby kot.. HUhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhuhuu.....

Sedeh sedeh sedeh... I kenot go on....

Tolong la Cik P. Plis menjelma as always. Aku tau bdn aku cmne. Mmg lepas darah nifas benti. AKu akan period tros. Tp kali ni. Cik P telah bermain ngn perasaan ku. Huhuhu. Org kata, lain anak lain peel nye. But i just dunt feel right..

Byk kali aku call, pegi sendiri ke klinik2, try nk buat Pap Smear or etc. Depa takmo. Depa nk tggu baby aku 6 bulan. Katenye hormon aku belum stabil lg. So cmne?

I did my own PT... Negative... Tp negative tu menenangkan aku sekjap je.

Just go smsed from Mr. Hubby. Dia tgh mual2 n muntoh2. Mcm kebiasaan kalu aku pregnant!

Oh mann.. Siyes gangguan emosi nih. Huhuhuhuhuhuhu.

K bai... Korg layan jela. Bare in mind.. PT aka Pregnancy Test aku is NEGATIVE k. Huhuhu. Bai

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
Xde la tu.. Unless ko dengan branienye..adalah unprotected. Harus takut...huhuuu
Siti Fatimah said…
kami dgn beraninya unprotected. sekian. huhuhuhuhu......

tp kami sangkakan diluar la..

time ammar dlu pn cmtu.....unprotected tp diluar. hohohoho......

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor