Ammar Mama Miss U..

Hehehe....

Miss baby2 mama yg lain jgk....

Erm, just nk update progress Ammar.

He's a winner.

Skg ni kira umur dia dh 5 bulan 9 hari lebih kurang.

Sejak senin aritu, today is friday...

Dia dok cuba jaya duduk. Berjaya! Tapi kena tongkat sebelah tgn. And korg tau dak. Dia boleh mengamok sakan semata2 tak berjaya lepas tgn. Lepas tgn jatuh lepas tangan jatuh. Hahahaha. Adoi budak ni...

And dia tak menjulur. Dia tros angkat bontot. Aku ada share video kt keek dia buat pumping. Last 2 weeks kot. Hahaha. Rupanya dia nk bergerak ke depan tp tak mampu.

So smlm aku amik2 dia, nursery dok ckp kt aku. Kakak, ammar dh boleh bergerak ke dpn, dh boleh menjulur. Oh my.... Cpt btol budak ni kot.

Aku dok contemplating nk bli walker dia ke takmo. Seriously, susah nk buat keputusan. Mmg dok cr seat dia. Bkn apa, senang aku nk buat kerja kn. Kalu aku dok dapor tu tak tau tak nampk apa cerita kt dpn nu. Risau ja. And Ammar takmo sgt kene tinggal. Dia nk mama baring sbelah. Adohai. Huhuhuhu.......Sebab misi dok ckp, NO WALKER, NO BUAI. Buai tu tak kisahlah. Ammar pn mmg tak pernah berbuai. Aku takmo ajar sbb takmo berangkut2 kalu nk travel. Tp walker nih.

And dia sgt bosann. Cepat bosannn. Adoi budak kecik. So kena cari mainan baru dia setiap kali.

Pg td dia lepak ngn abah, dok main corak2 kt bj abah. Abah biar jer. So sweet...ehehehe....

Smlm ptg, abah blom balik kerja. Dia dok main bibir. Buat aaaa bahhhh - smbil kuar buih. Byk kali. Aku igt dia dok main buih2 la....

Pstu pg td nk anta pi nursery. Mmg clear dia dok Abbbaahhhh Abbbaaahhh - takda buih. Oh mai goddd... Ni bole kate first word ke ek? Hohohohoo...  Kalu Firdaus dlu, Ibuuuuuu... Kalau Hafiy Mamaaaa... Tp Ammar dia pilih Abbaaahhh lak. Hohohohohoho.... So sweet ammar....


Pstu abg firdaus dia bangkang. Dia ckp bkn abah, tapi ABANG! ahahahah.Perasan ye kamu..ehehehe..

Oklah tu je nk update budak bucuk2 tu. Sowii takde gmbar ...ehehee..

Ok bai.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor