Gosip ruang blogger

I'm mamarazzi wanabe! Hahahaha..

Aku dok piki ape la aku nk merepeks meraban kt blog.. Since i kenot anymore luahkan perasaan kt cni.. I get too emosional!

Mcm sunyi plak kehidupan aku. Mcm xckp kasih sayang kahhhh..

Si aku dpt idea! Aku nk cr hobi/kesukaan aku then share kt sini.. So ini first attempt aku... Sorry kpd yg berkenaan.. Actually u all dh publickn pn apa yg uol nk liahkan tu.. Aku just kaitkn je.. And i'll try not to elaborate or mention names k. Nanti kene saman. Kate mamarazzi wanabe.. Br buat dh kene tangkap takmo la kn.. And i try jgk not to get too personal...

Ok so here goes...

Ptg td aku ternampak ada kwn aku like a post dr fesbuk 1 produk yg agak meletops kt internet.. Produk tu mahal kot, ntah aku tak pernah bli atau amik tau harga.. Pstu mcm penjual tu amik inisiatif repacking produk tu n jual dlm volume yg lebih sedikit utk percubaan. Sgt convinient la utk sesiapa yg takot nk spend lots of money on sumthing yg they dun know serasi ke tak kn.. Patu ada la kot reseller produk ni yg tak puas ati apa ntah.. Then mcm complain la kot.. Aku nk amik screen shot kt fb produk tu dia dh delete plak.. Basically controbersi sgt kot.. So xdpt share ngn korg la.. So yg complain ni mcm tak puas ati apa ntah tp mcm ckp penjual produk tu tak profesional la buat repacking by-hand.. Kalu ikutkan a bit unhygenic la.. Bg aku la.. So mcm penjual tu kata.. Apa lak, dia membantu org ramai customer yg nk.. Malahan customer byk bli yg set repacking tu sbb tu je yg termampu.. So penjual tu cm buat sesi luahan perasaan la kn..

Then aku ada follow 1 blog.. Sj2 bc.. Then dia pn mcm buat sesi luahan gk.. Ujung2 post dia td dia ckp.. Si tamak haloba yg mungkir janji.. Sumthing like that la...pstu mcm reseller tu ckp dia nk bergerak sendiri.. Xmo allied dh ngn penjual tu.

Aku ade amik screen shot.. Tp sape nk mintak aku emel la yer.. Kang aku share sini dia jmpa blog aku mampus.. Ad kalu aku share kn.. Kompom korg dpt tau produk apa tu n sape reseller tuh.. Konon aku tak nak mention names.. Tp dh buat cmni kompem dh bgtau sape jgk kn?

Now, sorry if aku menyibuk.. If la penjual atau reseller tu terbc blog aku.. Aku cuma ada 1 nasihat penting jer.. Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh.. Xde perkara dlm dunia ni xleh bwk berbincang.. Even aku penah gaduh gila2 smpai org delete aku kt fb sbb sakit hati ngn aku.. Ramai ok yg delete aku benci aku.. Tp aku doa la smoga diorg maafkn aku.. Aku fikir panjang.. Mmg salah aku.. Tp dr terus masam muka, ego.. X kemana..

Nak2 plak dlm bisnes..


Tu pd aku la.. Pd org lain aku xtau.. Lgpn masalah sbenar aku xtau...

Give n take, bwk berbincang elok2.. Tu je yg terbaik..

Allah lebih tau..

P/s: amcm? Rase ok tak aku buat post ala2 semua ni poyo cmni? Hik hik

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009