Tahniah Lee Chong Wei!

Serius sedih aku tgk Lee Chong Wei smlm siut.....Dh la muke die mcm nk nangis je... Mmg la die byk buat kesilapan....Ala dr die main ngn Korean tu lagik..Aku ase permainan die mmg cmtuh kot.......Tp ngn Lin Dan ni die mmg tak boleh afford nk buat kesilapan. Maybe die gugup pn ye. Tp Lin Dan ni mmg power giler......Susah nk tgk die buat kesilapan dan Lindan ni mmg main laju gilos......TU aku sedih tgk Chong Wei.. Nmpk la ade time die bangkit...Mata yang die dpt wpn sikit je tu, Jenuh kau....Aku nmpk die mcm perwira je kt tgh gelanggang...Smpai saat akhir aku tak nmpk pn die putus asa....Die try jgk tu..Aku mmg dh bajek...Lin Dan capai je mata ke 18..Dh kompem dh la Lin Dan menang nih.....Tp Chong Wei tetap berusaha gk...Aku tak nampak la ciri2 tu kt pemain2 lain..Bese dorg msti dh menyerah kalah. Main utk ckp kan kouta je...Tp chong wei nmpk die bersemangat..

Entah la..lain org lain...aku nih mmg baik so mmg sangka baik je la..ekekeke..Aku tak rasa Chong Wei main for 1 million..He really does play for victory!! Bkn sbb apa yg die kate je..Tp die main demi maruah dia sendiri..Maybe la bkn utk mesia sgt pn.....Tp apa2 pn..TU hak dia la kn......But he still didn't win!

Aku mmg tensi je ngn media....before ni beriya2 la Menggapai Emas di Beijing la..Lahabau kau lah....Lepas tu dan2 je salah kan org..TU pasal la misbun tak kasik Chong Wei baca sokaba dh..Dh la mamat tu pressure..org dok pressure bukan2 cmtu..ntah hape2..tgk aku..awal2 aku tak ckp apa2 pn.....Dh kalah br aku blog..ekekeke..sbb aku kesian kt Chong Wei tuh....aku mcm dpt ase ape die ase...betape sedih nya..Bkn sikit2 persediaan die wei.....Msti die penat giler....Kalu org kata smpai ketitisan darah terakhir..ni la dia nya.......

Aku cuma harap..Chong Wei tak down la lepas ni...Aku ase...Menang perak pn dh tunjuk capability dia..Aku harap lepas ni die dpt kalahkan Lin Dan dan be on the top ranking himself..Aku rasa mmg sesuai la gandingan die ngn misbun....Well, kalu nk berjaya ni bkn tup2 tros berjaya kn.....I'm now looking forward in seeing him lagi on other match..Mana tau olimpik 4 tahun lg die bole bangkit lagi cmni..We don't know..but we can try!.....Ok la die jatuh tmpt kedua sekarang...Drpd KKK tu lg la..awal2 dh kandas...Heleeh!!

Good work Chong Wei.....jgn salahkan diri sgt ek..maybe lepas ni u must try dont do byk mistake sgt......lepastu try main fast pace mcm Lin Dan gak...Lin Dan tu kelemahan die gelojoh sket...nnti try la kite beat die ek..

Apa2 pn...good show man!!

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan