Manusia Akhir Zaman..

Masa aku jalan-2 kt SOGO tengahari tadi tiba2 Kak Oja tolak2 aku tunjuk 2 ekor manusia ni. Aku panggil ekor la sbb aku dah hilang rasa hormat kt org2 macam ni. Bkn apa, pakai tudung tapi tak tau utk apa. Ok fine, aku tak tau apa asal usul cerita perhubungan dua ekor ni. Tapi kalu dah berpegangan tangan mcm mesra gila tu apa ke hal nya? Tapi nasib baik aku tak kene kick je sbb amik gmbar dorg. Kenapa aku nk amik gmbar? Tgk manusia pakai topi baju belang merah dpn tuh. Kalu boleh aku nk tanya nama letak dlm blog ni. Apa kau nak malu. Kan ko suka buat suma ni. Sebab Allah wujudkan kau kt dunia ni dlm keadaan ko POMPUAN tapi naluri ko JANTAN. Astarghfirullah..... Mengucap banyak2 la dik oi............. Kalu kau tak malu kat aku dan orang2 sekeliling ko takpe, tapi malu la kepada Allah. Tuhan yang menciptakan kita... Mmg ada ramai gay kt mesia ni.. Tapi adeje lelaki lembut kawin.. Sebab die tak ikot perasaan. Wpn die lembut tapi die terima pemberian tuhan kepadanya. Takkan ko nak cakap tuhan ko buat SILAP kot? Ya Allah yang tuhan ku, ampunilah dosa ku dan tunjukkanlah ku jalan yang benar. Amin...



Masa aku amik gmbar yang last ni derang mcm tak pegang tgn dh, meybi derang pasan aku amik gmbar kot. Ha tau plak korg malu kn? Nasib ko la. Tp tujuan aku amik gmbar yg ni sbb nk amik gmbar kaki die. Licin ko. tak smpt amik gmbar depan je. Ade teteks... Kui kui kui kui

Aku up gmbar ni bkn aku nk kondem 2 pasangan ni aje. Aku tau wujud ramai lagi kt mesia ni yg dah menyimpang jauh...

Petikan dari Kisah Nabi Luth AS Surah Al-Hijr Ayat 59-77:

74: "Maka Kami jadikan bahagian atas kota itu terbalik ke bawah dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang keras."

77: "Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda (kekuasaan Allah) bagi orang-orang yang beriman."

Ade ulama penah sebut, bahawa takut la pada balasan Allah. Wallahualam....

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan