Guy's Evening Suit...

Since last week, i was a bit down..MAINLY because hubby banyak kali balik lmbt and for the fact that during weekends he's gonna be away from Saturday morning to Sunday evening..Huhuhu....I don't know why, but 1. hubby couldn't accept the fact that i'm down just because of him being away..........2. hubby just realize about his absent on the day he's back to home (Sunday evening of course...)..masa tu br la nk ckp..rugi nya masaaaa.........I've sense the paranormal since Monday last week lg.....hihihihi......

So, cite tak bape best kn? Tu 1 sebab tak tau nk update ape pn ye gk..balik2 pasal cite hubby....hubby..firdaus..tau la ko syg sgt hubby ko tuh..ekekekekekek.......org pn boring..mcm la org baca pn blog aku nih....hanya org2 yg interested saja..hehehehe........

So i was going downstair this morning to get something to eat... i was starving.......mkn roti je pg td ngn susu...konon2 langkah2 penjimatan laa....tu pn aku mkn 2 bun setengah..setengah lg kene kidnap ngn firdaus..hubby aku mkn 1 pn dh kenyang..pelik btol aku ngn perut die........tu psl la die tu kering jee..ekekeekekeke......

so dlm pada aku kata dgn diri aku saba2..tggu lunch time tak lama je lg nih....tp dlm pada aku tunggu2..aku takleh tahan lg...so aku pn turun bli roti la konon..alas perut..skali turun2 ade nasi goreng bungkus........alamak...mcm sedap je plak tu...tros bli gk..ekekekekekekek.....singgit je lgpn kn..kalu roti sandwish tu rm1.70...so mana lebih bijak..tghari ni mkn ringan2 je la kot..ekekekekeke..konon!

so aku rembat majalah Eh! jgk...since dh lama aku tak bli majalah.......majalah omputih mcm tak sesuai ngn aku sbb aku tak pakai cm yg dorg pakai tuh...majalah wanita, keluarga, bla bla bla tu kadang2 je aku bli sbb tajuk die.......bagaimana menggoda suami di ranjang..wakakaka..kalu cmtu aku bli la...kalu takat......emosi di opis...........ditipu teman baik.....bercinta dgn kawan baik kekasih......10 tahun menanggung derita penyakit...langsung dok layang.....kadang2 je cite2 tu berguna...slalu nye tuh ntah hape2 je...rugi duit je...

lg 1 kalu aku bli majalah tu besenye kalu ade muke siti nurhaliza, norjuma...and kali ni ade muke awal..padahal sikit je cite pasal awal tu..ekekekekekekee..rugi jugakkkk..

so aku belek2 la fesyen2 yg mati idop balik aku takkan pakai la bj cmtu..ekekekeek...aku ni takde la menutup aurat..tp aku ni berisi n ade spare tyre bykkk kt perut..so kalu bole bia la pesen tutup perut ataupn kalu hugging jgn la kt perut..ekekekekeke...pstu lg kadang2 pesen tudung tuh mcm fancy sgt..aku byk piki..masa nk pakai..pstu ade berlian2 tak? susah ada anak ni nnti die sondol2 die yg luke..ish ish...

haa jg panjang dh tulisan aku nih..tp tak smpai kt point nye lagi..ekekekekekeke....

so aku nk cite psl aku selak2 majalah..skali nmpk la lelaki2 artis ini pakai evening suit..mcm tak kene jee komen kt tepi tuh..tak mcm artis hollywood...kalu kene komen tuh smpai kn kaler pn kene komen........aku nk komen balik secara yg aku nmpk..ala2 aku ni ada talent jd pengkritik la..ekekekekekekee..


Ok so here goes,

Baju Aaron aziz tu mmg segak..tp pemakaian die tak segak...tgk tu tak senonoh je nmpk kt bahagian perut mcm ade tekeluar2...aku suke kalu die pakai bia lebih decent and takde nmpk cm terkeluar2 sgt...lepas tu hujung kaki tu berkedut mcm bkn saiz suar die..atleast potong la kasi kene ngn cutting panjang kaki awak tu..ni nmpk mcm last minute sarung jeh..tp design and color tu dah cantik tuh....i likee..ekekekeke

Awal lak, he's smart....cutting suar suma ok...kemas......tp dr segi warna tu agak cacamarba lah.....boleh lak Eh! tu komen nmpk mcm Awal ni bercita rasa...aku rasa nope..it's look like he's trying too much......dgn ropol2 kemeja tu......metrosexual..but too sarat........so mcm tak elegen dh.....lg suka kalau die just select any plain colors..kalu nk cmpo2 ok..tp kalu nk campo2 color takyah la ropol2 dh...he can just look smart on plain thingy.......too sarat dgn dye rambut lg..adooyaaaii..ekekekeke...



Mawi....die ni mmg stylish...kemas, warna pn ok.....nmpk metrosexual yg kemas....:D...tp die ni nmpk mcm die sarung je gak....he didn't really do much.....so aku mcm hesitant nk credit dekat die...doesn't look like he got taste at all..my senses was saying that someone else picked em up for him........only one sentence i drew on my mind....ANDA NAMPAK GEMUK! kekekekekekeekek


Jimmy Shanley, well....not really a nice elegant evening suit.......even worse than awal td.....terlalu relaks..smpai kn mcm tak amik berat soal2 yg perlu utk evening suit...not really suitable to call a suit at all.....t-shirt on the inside? nmpk mcm pagoda je.....looks like he's just out from the bathroom and take any suit he could grab along the way here.....maybe la he's kind of guy yang nk tunjuk yg die ni simple orgnya...tak cerewet..tp dgn outfit di bawah..terserlah yg die tu mcm tangkap muat jerk...not in style lansung..ekekekekeke..sukati i je...

So here goes the most pleasing outfit .......aku tgk hans nih tros je hati aku ckp..mmg die nih pandai bergaya...Effortlessly he's just look stunning!.....Stylish!........tp warna merah tu aku ase mcm spoil the wow mood..ekekeke..maybe aku takleh accept evening suit yg ranggi2 nih.....aku suka suit yg itam, coklat, kelabu or putih sahaja..ekekekeke...........in a way..the red doesnt compliment the suit at all..tp nmpk la die mcm nk kelainan......well, nmpk kesungguhan di situ...and die pakai kemas.......well pressed je nmpk.....seluar mmg potongang panjang kaki...and nmpk he pick this all up byhimself...;)...so he got the highes mark from me...;)
p/s : pasan pasan..pasan jadi pengkritik majalah hiburan...ekekekekeke

penafian : Segala yg aku tulis ni hanya pandangan peribadi, tidak bersifat comersial dan tidak menggalakkan artis2 atau sapa2 untuk menggunakannya untuk tujuan comersial..........just my 2cents thoughts...(tiru sape ntah..ekekeke)

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor