Crap..

Aku geram btol dgn manusia buta tuli, terlalu percaya. takde berpikir. ok fine najib tak bersalah. eventhough ada kenyataan, he does. tp dh ditarik balik. doesnt that something? Takkan la anwar nk merasuah plak. I don't think he is that stupid to do that. tak perlu ke kes tu dibuka dan disiasat. ni tros tarik balik.yey he's not guilty.....

tang anwar plak. "eh aku pecaya die mmg buat!" aku tak bole trime kenyataan bangang sgt mcm nih.

aku sj la bg 1 keratan tulisan. tanpa bukti apa2. cuma memerlukan pemikiran ajer.. :

Sedutan….

“Kenapa liwat menjadi pilihan? Kerana itu sahaja yang difikirkan amat berkesan dalam mempengaruhi psikologi orang Melayu untuk menolak DS Anwar. Rasuah wang, penyelewengan kontrak, mahupun skandal lainnya tidak akan memberi kesan kepada Anwar kerana cermatnya beliau dalam menjaga tata susila ketika menganggotai kabinet! Lagi pun, hampir kesemua pemimpin UmnoBn terlibat dalam amalan sebegitu. Sekali gus ia memberi pukulan moral keatas label Islamist miliknya. Itulah perkiraan juak-juak dalam kem TKT Mahathir ketika itu!”

jelas kn? betapa takot nya dorang nk accusing something yg dorg sendiri buat. so takda benda lain tu yg naik kes liwat tuh!?

tros jd kes polis. tros jd serius. tros kene naik mahkamah. How bout other yg dh lama amal kn? knape dorg mcm takde kes pn? tolong la GAYing in Malaysia ni dh lama dh. Kelab Mlm Gay pn dh wujud. Kenapa tak amik tindakan pn??? Y or Y? Ok fine, just becoz anwar ni dikenali ramai dan dikenali sbg pemimpin berkharisma. Mmg nk jatuhkan kredibility die. nk give msg to everyone "Anwar tu tak lah sebaik yang kau orang semua ni sangka! (tp of course, najib tu baik suci murni..)"

Psl bersumpah laknat tu. nama pn dh laknat. Aku btol2 tak sure. Tp aku ase ptt la di buat. Aku ase Saripol tu sj je cabar anwar soh buat. Sbb dia tau anwar tu kuat agama and dia tau yg anwar akan tau perkara ni tak betul. Tak mengikut nas-nas yg ditetapkan oleh Allah. Tuhan saya. Tuhan aku. Yang Maha Kuasa. So bila anwar hesitant, people will say, he really does sodomizing all over. that's y he doesn't want to swear!

Dan bila Bala tarik balik kenyataan. Tup2 suma ni konspirasi PKR. Anwar baya rasuah kt bala. How come kalu bala kene rasuah. How come takde plak cite2 die bukak company ke apa ke. Mcm azizan dlu tuh siap ade company okkk.....Kaya okkk..ha aku pn dh tersampuk blogger2 lain tuh. yg cite psl hal dunia smpai lupa apa jd kt mesia skang ni. buat normal jee.

ye betul. kalu kite cite pn apa kite boleh buat kn? stakat ckp bersuara je. aku pn yg ade 3 4 readers je nih pn. nothing might change them.

sblm ni aku sokong habis pak lah. smpai sanggup gaduh ngn member2 opis. well aku mmg pembangkang apa yg org sokong tu lah aku bangkang..ekekeke. Tp looking to wht happen today. aku ase tok det is better. Wpn die diktator and ckp pedas tak hengat mcm die btol sgt. Tp die ckp something yg inteligent and he go planning. bkn melulu jaa. tp tak beerti aku ckp tok det was right in any way. still aku tak bole accept apa die buat kt anwar. imagine apa jd kt anwar jd kt bapak aku sendiri.

this is not for anwar to became prime minister. aku bkn kesah. sbb aku pn dh lupa kredibility anwar. it's 10 years ago. in fact aku pn konfius sapa yg baguihhh ni?

najib? dgn bini die yg plastik tuh? no way...paklah? udah2 la tuh step down la weih..but wait..kalu ko step down najib lah naik..no no no no........so the right person anwar je aku ase..is next on the list....ade lg sorg nih aku penah tgk die berucap....Datuk Dr. Zaid ape ntah. tp die nih golongan bawahan jgk. takot tak ckp influence. susah jgk kerja jd pm takde influence. so nk taknak anwar la.

Ok la tuuu..mcm dipertua lak i..ekekekekekeke

Comments

Ida Chan said…
hmm...aku dah letih nk ikot isu semasa msia yg dh smakin mengarut2...bohsan!

bace sokaba pon takat bace headline je, jgn tidak amek tau. kang kalu xtau lgsg kang lg susah. org dok citer kite dok ngange..

eh, ko nye blog nie patut ade gambo ek kat atas tu. patut la aku tgk ade gap besa je. igt kn k ommg sengaje design gitu. gambo pe la agaknye..aku xpenah nmpak :P

lagi satu yg aku hangin nie kat blog nie kalu letak gambo nt die pandai2 je kecit2kn..tensen tul aku. dah la penat2 aku kecitkan gamba yg dah aku combine2kn spy bole masuk elok xyah die resize lagi. die resize lagi la jugak rupenye..ish3...geram betul la... (hehehe...dah tekua tajuk nie :P )
Siti Fatimah said…
ekekekekeke........takpe a tekeluar topik..aku pn skang mls nk bukak brite.....aku akan bukak AFC..tp malas msk gk aku ni pn..ekekekek

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor