I Just Can't Hold Up Much Longer...

Mwaahahahahhaa....

I can't stop myself from writing after all the readings...ekekekeke.......

Esp when reading about marriage....ade beberapa blog lately i've been reading.....from mereka2 yang sedang berada digerbang perkahwinan...mimpi ada org kt sbelahlah...eventually, i've been through that...masa aku dh nak kawin dlu......:D...what a nice thought..bila dh kawin ase sweet sgt je bile igt balik.......

and then about the crazinesss about the tak puas hatiness.....dan macam2 negativenessss lah...muahahahahahhahahaha...i went through all that too......ya la of course...i'm a drama queen.........of course lah emo2 thingy happens a lot! hahahaa....bila nk diet lg..nk bli tu bli ini...duit tak ckp.....dh pinjam pn ase nk gi bank pinjam lg..mana nk cucuk kad kredit ...mana nk start a new life lg..mana nk gi nilai tiga..pstu bila dh pegi kata kene pegi sayang you plak.......pstu kt utara murah la apa la..huwarghhhhhhh...................lepas tu come to this petua ke kata org2 tua ke.....org yg betunang cannot see each other selalu...huarghhh..aku ni dh lah tak bole tak tgk muka hubby-to-be aku tuh..dh tu hubby pn mcm kata...tak elok tak dgr ckp org tua2...last2 die pn fed-up..and we end up meeting each other every day.....:)..............sudahnya.......hubby aku yg penyabar gila tu smpai jd hulk ...ahahaha.klaka2..ade 1 kali tu plan dating nk tgk wayang..siap amik cuti..ke mmg hari cuti cmtu la..last2 hubby aku mengamok..langsung tak kemana...ahahahahaha.....kitorg nih kalu jmpe mula lah sesi meluah perasaan la konon...last2 nya gaduh sampai itu tak puas ati ini tak puas ati..........hubby aku kata aku emo..aku kata hubby tak amik perhatian feeling aku...apa lg..mengamuk sakan la mamat tuh..........ehehehehehe.....

and of course..by the end of every hectic situation....when at last.....aku dpt date ngn si dia tuh secara aman, damai, harmoni dan berisi...ekekekeke..tgk muka dia je..............pegang tgn dia ke...and all the trouble he might do just to see me so that i wont go crazy kill myself or stuff..buat aku sejuk ati dh...mcm ade 1 kali..time dh kawin dh pn..kitrog gadoh..pasal pe ntah..........masa tu br kawin..still messed up lg ngn blanje harian la apa la.....haaa...psl die slalu overtime kot..tinggal aku sorg2 mlm2...huhuhuhuhu.......tiba2 die balik umah.......agaknya sbb dh lama gaduh...he hugged me...tp tak say sorry sbb hubby aku ni mmg ego gilaak..ekekekekeke......lepas tu bwk aku gi tgk wayang..lgpn hari tu hari rabu..murah sket..ekekekekeke...but eventually..just remembering that moment.....aku ase mcm happyyy sgt........

kekadang tu dia buat aku tensiiiii gilaaaaaaa...tp bila time die get low a bit........aku lah paling bahagia dlm dunia nih....muahahahahaa.........

up la sikit gmbar dia nih......:)HE and my cutie pumpkin.....anakku...ekekekekeke.....

Comments

Ida Chan said…
ahahaha...ko kutuk cmane pon cayang kuyu jugak. hehehe..kembang a kuyu, gini...

comel a firdaus. die la penyeri gamba tu...selain pizza hut yg wat aku lapa :P

xpe2...esok aku dpt jmpe firdaus...hihiii
Siti Fatimah said…
laa lupe lak aku ko ade komen kt gtalk td...tu ase mcm ko dh penah komen...ehehehe... ::

aku br lps bace blog
haaa...mmg hectic gile babis aaa

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan