Untuk Terakhir Kali

Untuk Terakhir Kali - Marsha

Lagu : Sharon Paul
Lirik : Mukhriz

Mencintai dirimu
Untuk yang terakhir kali ini
Lihat ku disini
Setia untuk dirimu

Kasih yang ku belai
Gugur selama-lamanya
Waktu yang memisah
Menghukum luka yang lama terpendam

Kesuraman yang telah menjelma
Dihujani sedihku
Melaratkan kenangan bersama
Diakhir pemergian dirimu

Tinggallah aku menanti
Mimpi yang indah kan mewarnai hati
Hanyalah dirimu yang bertakhta dijiwaku dulu
Tak rela meninggal suci kasihmu itu
Bersemadi cinta ku di sini
Biar mekar mengharumi
Andai ada masa kan ku temu........kasih........



Ewah...aku ni mcm nk ckp ape pulak..hehehe..takdela...mood aku skang ni mcm tak tau la nk ckp...tp lepas dgr lagu marsha td....ase mcm satu mcm sayu plak kat dlm hati ni...kui kui kui

sebenarnye aku bace satu article kat internet...pasal seorg pompuan ni...yg dh byk kali menyerahkan kehormatan diri kat lelaki-lelaki durjana yang memang wujud dlm dunia yg fana pada masa skang ni....................tak tau la...nk kesian pon ade...nk jerit bodo kuat2 pon ada.........

tp tu la perempuan...mudah terpedaya...mudah mengalah....demi cinta la konon...terlalu asyik dengan cinta...dh byk kali kene tipu...masih lg bagi peluang kat lelaki....aku bukan kata semua perempuan...dan aku pon tak mengecualikan diri aku...mgkin kalu aku jadi perempuan tu...aku pon mgkin bole terjebak...nauzubillah.....aku harap tak......wpon aku ni suke lawan ckp mak aku....ayah aku....tp everytime aku nk buat sesuatu yg bodo tu...aku akan teringat jasa2 diorg...aku harap tuhan lindungi lah kite semua......

wpon kite tak sepatutnye membenarkan diri aku terperangkap dengan nafsu nafsi yg wujud disekeliling kita ni...........tp bende2 ni....bkn senang nk elak.......tambah lak...kite dh sayang org tu......honestly la....bkn nk bukak pekung di dada.....tp bile dh sayang org tu........kite mmg mcm bernafsu ngn org tu...tinggal lagi tahan nk kontrol atau tidak je...huhuhu...........

article2 cmni..slalu dtg dr empunya badan yg dh berpengalaman...ayat default diorg....mule2 pegang tgn...pstu cuit2.....pstu cium2....pstu....tttuuuuttt....heheheheheh.......

kire ade level gak la......kalu tros terjah tu...mgkin kes rogol la kot...hehehehe........

ntah la..........aku ngeri gak bile bace....dan aku tak nafikan...aku pon tak pecaye ngn diri aku kadang2....tapi kadang2......aku tak suke ade org byk2...bia aku ngn dia je.......mcm2 aku bole ckp ngn die....tp aku tak sedar...bila kitrog bedua....bkn kitrog yg bckp nti....tp bende lain yg bercakap.....hmmmmmmm...........

aku bckp pasal bende ni bkn ape...aku takot...risau........skang ni aku bole la kate...aku yakin ngn ape pilihan aku skang...tp masa dpn...ketentuan Allah....kalu bkn jodoh aku mcm mana? aku sedih sgt.........bkn aku nak piki bkn2, tapi kalu bole...bile jd sesuatu tu...bialah aku mampu hadapi nye........

Kalau bole...memangla aku taknak piki............tp..........ntah la....makin lame....makin aku pon tak sure lagi ape yg aku piki............

setengah org kate..malas nk piki byk2.............tp bile kite tak piki....bile terjadi sesuatu yg tak di ingini...kompom kite nyesal sbb tak piki panjang...bile piki.....asek jumpe jln buntu lak kan....mcm2 hal......hehe.....

aku bkn la nk merungut dgn kehidupan aku ni...aku bersyukur sgt...alhamdulillah....aku rasa.....aku masih mampu bertahan.....aku masih bernafas...aku masih bole merasa ape yg org lain bole rasa..........

Tapi bile petang2 mcm ni terfikir.....i cant stop from feeling scared, feared....mcm2 la...hehehehe..ntah ape2 je....

wokeh la..thanks for reading...chow chin chowzzzzz.....

kepada semua..selamat menyambung kerja....kalu dh nak balik...selamat balik.....baik2 memandu tu...hehehehe........

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009