Achieving Something Big

Mcm best je tajuk tu...pg tadi aku dgr era...ape azam tahun baru anda? Tiap2 kali pon azam..tiap2 kali pon failed...Tu dulu la time skolah2 dulu....skang ni time dh keje....dh berdikari la sket konon......Msti ade azam/target dlm hidup masing2.......

Aku penah dgr ade kawan aku...azam die nk kerja kat luar negara......tp mainpoint die nk carik pengalaman...jd power giler.......best3...hehehe

Tp bkn azam yg bole achieve dlm mase setahun je.....msti ade satu jangkamasa sendiri yg set.....ade sorg kwn aku ckp ni...mmmm.....

Aku pulak....aku ade byk mende nk buat.....aku nk ade idea nk buat byk mende sampai aku mati...maksud nye..stiap mase aku ade target...hehehe..poyo ek.......tp buat mase ni..target aku nk carik keje...huhuhuhuhuh........

lg..aku nk blaja melukis...aku nk blaja menulis......improve my english and malay as well.......improve my programming skills.....and improve my working attitude........;)

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan