November 13, 2017

Mimpi

Malam tadi mimpi pelik. Tapi dah petang ni tak ingat sangat dah mimpi tu secara keseluruhan.

Mimpi bela ular, banyak. Ular sawa to be specific. Ada yang kecil lagi. Ada juga yang kepala je kecil tapi badan size manusia. Kemudian ular tu macam memanjang dinding, ke ular tu macam bangun angkat kepala. Naik ke atas makin tinggi makin tinggi. Lama-lama macam nak jatuh ke arah aku. Masa nak lari, aku terjatuh. Tup-tup ular tu jatuh sebelah aku. Tindakan reflek sebelum nak bangun lari pelepukk aku hempuk ular tu. Tapi masa tangan aku nak sampai badan ular, aku terperasan aku bermimpi rupanya. Dan yang aku nak hempok tu, anak aku sendiri. Aisha baring sebelah aku. 

Hohohoho. Terkezut Aisha pepagi buta mak dia tepok. Hehehe.

Macam kelakar pun ada..

Pelik!

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

0 Did my team member said anything?: