Qu Puteh dan Pink

Walaupun aku suka MERAH. Tp MERAH too bold for me, jiwa penakut aku jarang opt for MERAH. As i said. TOO BOLD for me. Im not that bold! Hehehe. So most of my stuff, i'd opted for PINK.... 

So HIDUP PINK. PINK PON BOLEYY. CANTIK JGK APE...

As they said: Challenged, Man's EGO! watdefakk? Hohoho... 

Aku memang tiada kaitan langsung dan tak tahu menahu pasal status bola sepak Malaysia yang bagi aku SENDU jek. Kualiti? Sedey kot. Dok kat situ je tak kemana-mana pun. Bagi aku la yg tengok pun sebab terpaksa selalunya. So sememangnya aku bukan lah orang yang layak pun untuk mengulas. Persepsi aku hanyalah sebagai 'orang luar'. Lain lah kalau peminat tegar bola sepak kan. Tapi bahaya jugak. Peminat tegar, anda biasanya akan terlalu obses, dan tak kurang juga BAYES! Heheheh.

Tapi pendapat aku. Erm. Memang lah DSV (erkk mcm Dunia Seni Visual plak hahahaha. )... DSV memanglah nak promote produk dia. Biasalah orang nak promote produk. Dia ada vision dia. Dia ada matlamat dia. And dia tau dia dah spent money. So dia just nk hak dia. SUKATI DIALAH kan. Takmo ikot syarat dia, toksah setuju untuk berkontrak dengan dia. 

Memanglah, nampak macam KAFA ni, buat semua tu kerana duit. Bla bla bla. Kerana MONEY, BODY terjual seluruhnyaa Hahaha. Lucu kan, apek pun kena que puteh muah muah bagai. MERAH PADAM MUKA UOLS! I so Like. Hehehehehe.

Tapi aku rasa beberapa benda which is:

  1. KAFA lega sikit, adalah modal sikit nak meneruskan kehidupan.
  2. Rileks la skit pemain2 sekalian. Dr awak kejung je macam macho sgt. At least layan karenah DSV, semua chill balik, enjoyss je walaupun malu. Plis lah. I know uols enjoy it so much. Baik pemain kafa, baik penonton semua. GELAKKK je huhuhu. mcm 1 bentuk hiburan. Tak lah pemain semua stiff sgt. Target menang sudah tentu, tapi dalam masa yang sama kita mesti ENJOYYYY. 
  3. FEYMES ko pemain2 KAFA. Asek2 kuar tivi. Asek2 kuar tivi. Promosi free kot. Adoi. Tu positif bg aku.
  4. Satu sisi lain dalam bola sepak yang orang tak nampak sebelum ni. Unik, menghiburkan...
  5. Selain dari pink2 ntah hape2 lagi syarat dia. Aku rasa target utk menang tu macam lari dari topik dh. Sebuk ngn circus pink pink muah2 nyum nyum je sana sini. Huhuhu..
Cuma 1 jela. DSV tak perlu over sgt kot. 16million ni one time deal je kot. Mesti ada tempohnya. Habis tempoh, KAFA akan kembali ke asal. Tp tak tau la kalu Produk DSV ni meletop2 plak lepas ni, ada rezki nak taja untuk tempoh lain lak. Tapi kalau dah dia nk over. Bior lah, duit dia. Korg layan jelah sampai habis kontrak. 

CUTEE jerk memasing pakai pink dan diperkotak katik kan. Takpela. Diperkotak katik kt luar padang je. Dlm padang, ko tunjuk la skill ko balik kot.

Sj je nak meluahkan. Aku rasa benda ni positif. Tak nampak negatif nya pun penajaan ni. Cuma mgkn lagi bagus duit penajaan tu guna untuk charity. Ada gk pekdah nya kot. Tp tak fofular plak kot? Ntah la...

Pepandailah korg atur. Hal donia semua ni.

Ok bai. heehehehehe

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009