Tempat Baru

Back in 2007,

Aku dtg, org yg aku nak ganti tu tangguh, dan sempat couching aku utk jawat jawatan. High expectation from bosses sebab aku ada pengalaman kerja.

Aku juga di couching oleh seorang yg aku ase agak perfectionist in terms of work.

Bos yg pun agak perfectionist. Yg jumpa aku for the first time and ckp mcm2 isu displin masa, working attire, kerja kemas, bagus etc.....

Now in 2013,

Again aku dtg, dan org yg aku akan ganti tu tangguh.

Ok kali ni, org tu sendiri yg perfectionist. High expectation from bosses sebab aku ada pengalaman kerja.

Dan dia nmpk hebat pada mata kaca aku. Kalini seorg SA yg pandai buat programming. Malu aku SA yg dh lama tinggalkan programming...But still, kerja yg berbeza tp perfesionisto tu sama....

Again, Bos yg pun agak perfectionist. Yg jumpa aku for the first time and ckp mcm2 isu displin masa, working attire, kerja kemas, bagus etc.....

So sekarang atas aku nak ubah diri aku menjadi lebih baik....

Perasaan takot, eksaited, risau, interesting, bercampur baur.

MAMPU kah aku?

Dan mampu kah kali ni utk aku bertahan?

Hanya Allah swt yg mengetahui.

Kwn2... Doakan aku yer? Terima kasih byk utk doa-doa korang...


Bai

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
i know u can do it my fren...
ko kan berhati waja n outspoken...
Siti Fatimah said…
aku dh tak brape nk outspoken wei...

hehehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan