Rumah dan Office Baru

Alhamdulillah...

Atas limpah kurnia Dia, aku dan family dah selamat berpindah.....

Byk dugaan dan cabaran smpaikan aku n hubby dh tak larat nk layan dh. Begitu juga anak2. Smpaikan Firdaus confront aku and ckp: Mama boleh tak kita jangan pindah2 lagi? Hohoho....

Dan ada 1 bahaya. Bila kami masing2 ada menyimpan niat. 1 niat yang kami tak dpt nk gambarkan tahap bahaya tu. Hohoho...

Dlu dok umah sewa, pasang niat nk dok umah sendiri. Dh dok umah sendiri pasang niat nk bli rumah atas tanah. Dah dpt umah atas tanah pasang niat lg nk dok atas tanah besar plak. Hahaha. Itu la manusia kn? Hehehe..

Tp alhamdulillah. Aku ase, aku dh cukop content ngn keadaan rumah sekarang. (Sebenarnya masa umah villapark dlu pun aku ase yang sama jgk. Mcm dh sempurna dh bg aku. tu bahaya tuh kalu pasang niat2 sebegini... huhuhu)....

Org yg kemaruk pindah randah mcm kami ni, smpaikan kos pindah tu dh tak nmpk mahal dh. Allah... duit kn boleh dicari lagi? Hohohoho...

Rumah Pertama - lepas kawin dekat Taman Medan
Rumah Kedua - Firdaus baru lahir dalam usia 3/4 bulan macam tu pindah Keramat AU3
Rumah Ketiga - Hafiy dlm lingkungan usia setahun mcm tu nak masuk 2 tahun pindah Villapark Serdang Raya akhirnya rumah sendiri
Rumah Keempat - Since rumah Villapark dah 'ter'jual, jadi kami kena cari persinggahan lain. Puaslah en. shahrun cari rumah sewa tak jumpa2. Rezki kami, dpt kuarters, nasib apply kuarters tahun 2008 (masa pindah dr taman medan ke keramat dlu kononnya nk dok kuarters tp on-que tak sudah2 hohoho)- Dapat Kuarters Precint 11 A1 Putrajaya. Pindah masa baru2 lepas pantang bersalin kan Ammar.
Rumah Lima - Selepas lebih kurang 8 bulan lebih dok kt Putrajaya, akhirnya kami pindah ke rumah sendiri balik. Dengkil. Alhamdulillah safe n sound. Kami ada hasrat2 yang tak dpt kami penuhi lagi. Takpelah sikit2. :D... Dalam pada tu pasang gk niat yg bahaya tuh. Hohohoho... Takpelah tu dh tua nnti. ;p...

Kalu perasan setiap kali dapat baby kami pindah.... Tu risau aritu, nk pindah umah dengkil ni mau melekat lg 1 baby. Sib baik tak lekat... Kesian kt Ammar tak puas bermanja kn. Hehehe.

Ohye. Office baru? Hermmmmmmmm.... Masih terlalu awal utk give details on everything... Masih terlalu awal................................. But, aku tak nafikan, aku jumpa org2 yg best. Bos best, org yg aku nk ganti ni pn best..tp dia dh ketempat lain la plak... Bkn best ape la, bkn nk compare dlu tak best... Best tu sbb apa yg diorg nk share ngn aku tu la.. .Ilmu...Tu yg best.... In terms of kawan2 dlu, of cos aku akan rindu. Makan sama2. Pg tghari. Kadang mlm aku nk mkn apa pn Kak Limah kasik cadangan. Best kn Kak Limah? Hohoho. Tp Kak Limah pn nk pencen dh nextyear.... Kira tmpt aku dlu tu nanti akan dipenuhi oleh org2 baru je la dh lepas ni. Org2 lama sorg2 akan pergi. Ada 3 org plak tu tgh tunggu kenaikan pangkat.. All the best to you.. Heheheheh.... Org lain yg aku smpt bersama walau tak lama. Anda di hatiku jua. Kekekekeke...

I am suppose to have a meeting this morning.... TOT la kononnya. Adoi aku risau btol diorg putus asa ngn aku. Blur and bling bangat. Kire dh dekat sebulan aku kt sini... Huhuhu..

Okla gtg. babai.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan