Terkena

Awww chakkkk....

Hehehe lama kn aku tak update blog? Hem lama aku piki, nak update ke xnk. Nk update ke xnk. Dlu ada gk kwn2 seperjuangan tegor aku soh update. So aku update le. Tp ni xde plak.. ;(.. Like me, kwn2 aku pn busy with their life now... I missed them so mucho!! Tapi dh ade life sendiri kdg2 xsmpt pn nk rindu2.. Bkn ape mana nk layan anak apekebende sume kn.. Hihi.. Tp kalu tingat tu rindu jgk laa...;( :)... Senyum2 sorg bila tingat saat2 indah.. Yg pahit pn bleh tersenyum sbb itulah pengalaman kn?

Well xde apa p aku buat cuti berpantang 3 BULAN hamek ko!!! Even aku plan nk sambung smpai march br aku masuk opis. Itupun nursery anak aku open for me on April! Haih... Tgk macm mana. Masuk Feb aku decide. Is it going to be march or mcm mana. Mak aku propose nk jaga ammar for weekdays. Wiken balik amik ammar.. Aiseymen.. No prob pasal susu aku insyaAllah ckp. Cuma aku kene mengepam consistently la kn... What do you think? I can't think straight.. Aku xkisah sgt psl for sure aku dpt tdo lena malam2 weekday tu wakakak.. Tp aku kesian mak aku plak kene bgn mlm. Kne panaskan susu la apa la. Cuma kurang skit kerja xyah bancuh.. And then how to handle ebm.. Ada kne bli kn peti sejuk letak lam bilik lak kang hohohohoh.. Huish... Aku ase mcm anak petama kedua xnyusahkan dia.. Anak ketiga lak nk nyusahkan die huhuhu.. Tp since it's open for choice.. Aku keep that dlu. Dlm masa yg sama cube carik alternatif lain. Antaranya kidnap mak mertua aku dok sini wakakakakakakakkakakak.. At least mlm xdela org tua tu kena bgn mlm kn.. N pak mertua aku pn bole ikut skali... Hihihihi...

Ok la just nk share sengal2 borak2 ngn en. Shahrun. Kot ada ke yg paham? Xphm lg bagus.. Heheheh aku nk letak sni manatau 1 hari aku bc balik psl diri aku kn.. Bole la aku gelak2 blk.. Ipon ni pn dh mcm nk menuju zaman akhir dia sbb apon 5 dh kuar hahahahah xdelah sj je ni.. Hihihi

Since aku lama xupdate blog, xlogin gtalk. En. Shahrun la jd medium aku luahkn perasaan.. Kdg2 bes jgk.. Kdg2 xbes.. Nk blog jgk.. Cume gtalk xleh laa sbb xde pc.. Susah huhuhu..

Ok la tu je bai







Comments

AZREN said…
klakar2..but give me idea!! tingggg
Siti Fatimah said…
Hahaha idea apa tu? Idea update ur blog? Idea bli kn hadiah utk imran? Iphone 5 ???? Tidakkk i jeles kekekekeke

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor