2013 marked 10 years!

En shahrun kompom xperasan. Aku perasan pn pg td masa drive blk dr anta anak2 sekolah...

I took 45 minutes later than usual sbb bwk bdk2 p brekpes smbil dukung Ammar yg ketiduran. Time was 730an when i reached tmn perumahan tmpt tadika Aus n Afi ( please dlm hati korg sebut Firdaus dn Hafiy ye smbil2 bc mendoakan anak2 aku skali hihi). So i thought bwk la diorg brekpes dlu sementara nk tggu kul 800am.

Lepas mkn. Berjalan balik ke kereta. Sgt patuh anak2 aku. Sgt awas dgn kete lalu lalang. Kalau ada en. Shahrun aku msti akan rasa terkapai2 n akan depend dkt en. Shahrun jgk utk jaga anak2. Diorg takkan behave kalau kami berdua ada. Sgt challenging. En. Shahrun pn ckp, kalau dia handle anak2 sorg ok je diorg ti huhuhu...

Aku masuk2 kete dh kul 812am!!! We're late!! Panic aku. Berkejaran drive nk smpaikan kt dpn gate tu. 815am smpai dpn gate. Pengetua dh jeling2 haku. Br 2 mggu skolah ni kalu bole xmo la lmbtkn. Sbb aku bajek td kitorg mkn paling lmbt pn 20minutes so i thought i time la kn. sbb aku ngn en. Shahrun slalunya masa dating2, order plus makan plus basuh thn 15minit je. Siyes!! Kalu mcm kitorg ase lama tu msti sbb order tu lmbt smpai. Lama2 pn tggu tak smpai sejam pn ekceli kitorg duduk kt kedai tu. sejak ada anak2 ni. Nk tggu diorg habis mkn. Main2 lg. adohai. Mak bapak jenis resaksa mkn mengaummm selesai. Anak2 nk main la nk itu la ini laa. How time flies and how things grow kan???

Pstu aku leka2 berfikir tetibe aku teringat sesuatu. Siap terbyg time aku dating ngn en. Shahrun. Jrg2 sgt en. Shahrun ngn aku kuar skali time nk pi dating. Dia slalu soh aku yg amik dia since aku ada kete kn. aku plak ase mcm xaci la cmtu. So kitorg gerak asing2. Tp ada dlm skali dua gk dia amik aku naik moto... Masa tu o so suwittt sgt.. Mcm dlm cite drama2 gitu wakakakkaa. Naik moto pn nk ase suwit.. Bluekkk..

Tibe2 aku terfikir.. Aku start rapat gn en. Shahrun is 2003.. Siyes i dunno when.. But it's 2003.. Kitorg xpernah tau bila everything start. Tau2 je dh start... Tau2 je things getting serious.. Masa tu dia tgh praktikal.. Tu yg aku igt.. And then ada trip pi Pangkor.. And after lepak kt tepi pantai.. Things just grow until now.. Alhamdulillah... So my point is.. It's 2013 now... Kalau masa tu kami dh ehem2.. Anak mgkn dh darjah 3... Vavavava.. Dah 10 tahun dh kami!!!! Back 3 4 years ago aku congratulate Ida Comot sbb masa tu dia ngn hubby dia pn dh 10 years perkenalan... Xsangka aku pn dh reach that episod!! Alhamdulillah..

Poyo sgt kn? Wedding date tak pernah nk igt.. Pstu poyo2 nk mark relationship dh 10 years kekekekekkee...

Harap sgt relationship aku n en. Shahrun berkekalan hingga akhir hayat.. Amin.. Ok ammar dh bgn. Bye hik hik

Comments

AZREN said…
sweettt...korg mmg klakar. xtau knp i rase camtu..keh keh keh

anyway congrats on ur 10th anniversary...

anak pn dh 3..cantekk la..
Siti Fatimah said…
Tq...

:) *senyum lebar heheheh
misshannan said…
wah..tetiba anniversary 10thn plak...ko patut bgtau kuyu, baru dia boleh bagi bunga 10 rose kuntom or sebonet mcm nora elena....baru suweettt
Siti Fatimah said…
Ko xpasan ke lately aku behave sgt kt blog.. Jarang aku post hentam mana2 pihak kecuali pihak kerajaan.. Individu ase lately mmg xde kot.. Nk tau sebab ape? Sebab any post dr blog aku akan automatically emailed to en. Shahrun! Aku yg set.. So, automatically aku telah memaksa dia bc blog aku.. Haha. In other words, ngadu kt blog adalah sama ngan nk bgtau dia sumthing.. Ekekekeke

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan