Break...

Masa awal pregnant yg aku xtau tu. aku slalu sakit. Tu yg mndatngkn heran sb aku bkn minah ubat atau pun budak sakit. Selseme teruk, sakit kepala. Baring jer xleh bgn.

Aku igtkn aku ada penyakit kronik..

Upenye aku pregnant! Kekekekee...

So smlm aku dpt la penyakit tu.. Mkn ubt selseme pn xjln ni.. Wa ckp lu..

Aku xmo la mkn ubat sgt, kn x elok.. Nama pn pregnant.. Tp kalu xpregnqnt pn mmg aku jenis xsuka mkn ubt..

Lg menduga.. Aku x abis gnti puasa lg.. Dgn kementerian yg sgt mnduga iman ni lg la sukar nk puasa hehehe.

Tp dh last2 minit ni aku puasa jgk lah. Bau makanan toksah ckp la. Cekelet hudson yg aku dh puas mkn pn bole terliuq.. Ish ish..

Ngandung kali ni aku agak lemah skitlah.. Fatigue tu mcm melekat.. Aku loya gk tp xdelah smpai munth2.. Dan aku mcm suka memerap.. Whole wiken aku bole dok rumah je. Xbosan pon.. Aritu pi perhentian.. Member ajak jln kt pntai.. Kitorg jln dpn skit dr bilik otel, ada tgga nk turun ke pntai.. Tros bntai lepk situ bergosip psl laki memasing.. Hahaha.. Pemalas gile..

Anak pompuan kut? Ntah la xkisah pn. Janji selamat dilahirkn, sihat dan cukup sifat.. Amin....

Bosan gile ni.. Ada bengkel.. Smlm aku el.. Jnji ngn azren nk update gmbar.. Gmbar kt laptop en shahrun. Bleh lak die x bwk blk laptop dh 2 hari..

Aritu awal2 tahun, eksaited gile nk kur otstesen.. Siap mrh ank buah sebb xmo pi.. La ni aku ase mls nk pi..


Bole x anak buah jgn mrh aku?

Hehe sekian...

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan