Struggles

Allah sedang menguji saya.

1. Tak ada phone - no big deal.
2. Tak dapat bercuti oversea - no big deal.
3. Tak dapat beli perabot mewah - no big deal.
4. Tak ada maid - no big deal ( hahaha. teringin jugak rupenye ek? ;p)
5. Tak ada air cond dekat hall - no big deal.

Tapi untunglah...

1. saya ada suami
2. saya ada anak-anak
3. ibu bapa saya dan suami hidup lagi
4. adik-adik saya yang hormati saya
5. adik beradik suami yang hormati saya
6. kawan-kawan yang sentiasa ingatkan saya
7. ada rumah untuk berlindung, membersihkan diri, beristirehat bersama suami dan anak-anak
8. ada kereta untuk memudahkan urusan harian saya
9. ada internet
10. ada kerja tetap - makan pakai lebih dari cukup walaupun tak mewah
11. sedang dalam semester akhir pengajian peringkat sarjana

Alhamdulillah..... Alhamdulillah....

Nikmat yang mana lagi yang saya dustakan?

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan