Wa Salute Lu Stacey

Tak tau la kalu org lain perasan. Tp aku selalu perati stacey ni.

Dh lama dh sebenanya. Tp br hari ni nk luahkan. Kui kui kui...

Kalu tgk sebelum diorg kawin kn. Mmg nampk la akim ni minat sgt kt stacey. Walau kadang2 dia buat2 mcm tak. Xpndang sgt ke apa. Nnti senyap2 dia tgkkk je stacey. Sweet kan? Hohoho.

Stacey plak, aku tak pernah nmpk dia mcm ada hati ngn akim. Sikit pn tak ok hohoho. Kalu amik gmbr besenye stacey pndang depan. Tak pandang pun muka akim. Ada la kot, tp aku yg tak nmpk. I mean. Sama mcm lelaki jgk, pompuan kalu suka seseorg, dia akan sentiasa tgk. Mcm my own husband terhadap aisha. Hohhoo. I ckp aisha comel dia takmo ngaku. Tp hakikatnya. Hohoho. Alhamdulillah Aisha. Ada org sayang aisha sgt2 huhuhuhuu...

Tetibe lari topik. Hehehe..

Masa gmbr2 diorg, masa tu dh announce dh akim mmg nk kawin ngn stacey. Rasanya tau btol2 jd diorg kawin pun lepas stacey dh peluk islam. Lps tu br la mcm yakin. Stacey pn tak berdolak dalik dh.

Kalau tak takpernah straight to the point ok.

Pada aku la, Stacey sgt sgt sgt merendah diri. Mgkn dia rasa mcm, dia tak selevel akim kot. Ni aku rasa jela. Stacey je tau btol ke tak kan hehehehe...

Tapi..... lps je diorg kawin. Ok la. Cmni kalu nk tau kenapa aku ckp cmni. Tgk jela iklan cornetto aiskrim yg dlu tu. dgn iklan kitkat yg br ni. Ase iklan kitkat tu buat lps diorg dh kawin. Tgk cmne stacey pndang akim. Takyah tgk akim. Sama je kot pandangan dia. Pandangan memuja gitu. Muahahahahaha.

Tgk bertapa gediknya stacey dlm iklan kitkat. Betapa mendambakan kasih sayang gituu. I like tau. Dh kawin kot .Apa salah nya? I like. Heeheehehe

So tu jela nk share. Aku ase artis2 sume kene follow mcm stacey ni. Biarpun dulu dia bukan islam. Tp attitude dia tu bagus. Tak payah nk beriya sgt sblm benda benar2 pasti. Walau cmne pandangan akim so convincing pn. Sgt sgt lah nmpk dia syg stacey dr dlu lg. Tp stacey buat kayu je mula2. Now br nmpk dia ter heng heng. Akim dh betul2 jd milik dia.......

I love both of them so much. Heheheh.

Ok bai.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan