'Nude' Nasi Lemak - Chef Wan

As in.. Nasi Lemak TELANJANG.. Adeh.. What a bad name..

U might read the original stories here and here. Yes mimah! Aku googled the story because i read you post. Hehehe..

And i quote:

“The fact that our national career doesn’t take pride in providing our so-called most famous Malaysian breakfast that we boast about (agong-agongkan), being proud of it all over the world. To showcase this on an international flight without the proper cucumber and kacang as well as anchovies makes this Malaysian breakfast look really poor.
“We, Malaysians, surely know the quality of nasi lemak, with its choices of lauk-lauk (dishes) that goes along with it, but hey... what about all the international travellers?”

Aku cuma nk ckp kt sini. Aku pernah dpt breakfast nasi lemak. Cuma aku lupa Air Asia ke Mas, tapi dpt je fried achovies, nuts and cucumber. Tp berasingan la kn. Sebab nasi lemak tu derang kena panas kan dlu.

Ok entry aku takde point pn sbenanye. Yang penting aku ase Chef Wan tidak bernasib baik haritu! Thats all..

Aku menyeru supaya MAS serve la food utk kami2 yg domestic flights nih. Naik kembung makan kacang ngn air jerk. Hahahaha.

Ok thx bai.

Comments

nasi lemak AA mmg biasanya lengkap sebab kita beli gitueww.. MAS ni ikut nasib, kekadang ko dpt sambal udang, kekadang dgn rendang.. tapi mmg kelam kabut la kot nak serve kalau dah flight sejam lebih je kan, dah la pax banyak songeh, nak air lagi dan lagi la, nak itu nak ini.. kesian gak kekadang tgk stewardess nih sebenonye..
Siti Fatimah said…
Kan.. Susoh sbenonye jadik stewardess nih. Huhuhu...

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan