Tolong Jgn Beritahu Anak Buah Saya

Few dah boleh bernapas. Alhamdulillah.
 
Dh pndai bwk diri dh kt tmpt br.
 
HAHAHAHAH dh dokek 3 bulan br nk menyesuaikan diri. PUIIIII sgt. ;p...
 
Anak2 buah masing2 dh ada tugas sendiri. Perghhh diorg mmg tak bernapas la kot.
 
Ada kerja aku buat. Ade kerja aku delegate. Tak semua aku delegate.
 
Tibe2 kerja yg aku buat dh settle kowtim.
 
Ada kerja lain ke? Ase mcm ada. Tp di mana ya? Oh emel lasweek tak abis check lg. Hohohoo..
 
Sgt poyo kn? Nk update blog?
 
Ammar dh boleh jalan 2 langkah - usia dia 10 bulan sminggu. Jatuh bgn jatuh bgn. Nnti dia dh fully walking aku update lg ek? Ada sesapa kesah? Hohohoho...
 
Ammar dh tumbuh gigi 4 batang. Last thursday tumbuh sebatang. Alih2 arini nmpk kuar 4 btg. Aku ckp ngn teacher as usual smlm lg dia dh nmpk. Hpmmphhh.. Takpelah. Redho la Ammar ada awek br ken. Hehehehe...
 
Firdaus dh boleh baca komik. Sikit2 aku bacakan english word. Ntah dia igt kt tak ntah. Ayat dia, Firdaus dh igt ada dalam otak Firdaus dh. Pstu abah dia tanya. Tau ke otak tu apa? Otak tu dlm kepala ni la. Hahahaha. Klaka aku ase... Heheeh..
 
Hafiy, ermm mamat tu kasanova semcm. KWN2 DIA YG BAIK SEMUA PEREMPUAN!!! YG LELAKI SEMUA JAHAT@. Awak tu kalau main ngn org lembut2 xpe jgk. Main pn boleh tahan ganas. TP kalu kawan dia ganas dia takmo kwn. Adabaika? Adoiai... Lantak ko la situ nak. Huhuhuu..
 
Dr 2 minggu lepas dok mimpi nk buat RAINBOW CAKE - Hati, teruskan bermimpi okeh. Hahahah.
 
Ok bai. :D

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan