Paksaan

Biasanya kalau kita buat sesuatu kn kita sukakan pujian, gratituation dsb nya..

Kata pepatah: buat baik berpada2.. Buat jahat jgn sekali..

Tapi yg realitinya: buat baik ada maknak.. Buat jahat bila dh benci! 

Eh mcm takde kaitan. Tp tu bkn moto hidup eh.. Hehehe

Like aku suka jd kn mcm habit la. Kalau aku suka sesuatu tu, aku akan puji n ckp suka dekat en. Shahrun. Dia senyum, kompem la dia mmg suka kn.

But, vice versa. He's naturally not like that... Adoi susah btol nk puji or at least ckp terima kasih.. Huhu..

Sblm ni mcm sedih jgk la.. Well dh 7 tahun kawin kot... Hoho so aku dh faham sgt... If aku nk then, aku just bgtau.. Kalau aku mengada.. And majuk tak tentu hala..dia punya majuk.. Astarghfirullahalazim.. Dun let me start ok hahahaahaha

So this is what i usually do.. Dia pn dh paham dh..

Same goes kalu nak hadiah beday, hadiah anniversary bla bla bla.. 

Apa nak buat nasib...;)

Lg 1 psl kitorg.. Aku la terutamanya.. Aku  terdgr bait lagu 150juta like tu.. Siyes sama plak aku ase ngn diri aku..

Penulis lagu tu mcm org kata teruk la.. Tp org yg paling memahami dia tetap nk ngn dia.. And dia kata hanya org tu akan rasa manja dia despite org lain.. Org lain nk kata dia singa betina ka apa ka.. Lantak pi.. Hehehe

Ok bai

Comments

teas said…
sama2.. awawawaw
Siti Fatimah said…
kan? nk hadiah kena mintak. begitu jgk kalu nk pujian...

susah nk dpt surpriceeee ehehehehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan