Mimpi

Smlm hari yg agak penat. Tapi seronok.. Out of the blue ida dtg umah.. Wt sndwish telur yg sedap.. Nyummm....

Penat sbb pg tu pi tgk rumah... Pstu pi usha jln sekitar dengkil, kajang n bangi.. Jauh gk asenye.. Tp gua agak konfius.. Cmne gua bleh nmpk umah gua dr 1 kawasan bangi? Lg 1 dengkil ada 1 connecting road ke bangi.. N bila terussss lg tetibe gua masuk kajang.. Hgihihoho...xdpt connecting lg otak gua.. Mgkn kalau dh tinggal situ tau la kot..

Skg ni masih samar2 lg.. Kdg2 ada rasa nk retreat dan takmau bli umah br.. Umah skg pn oke jer.. Gua suka... Tenang.. Kalu gua panas gua pasang ekon... Ntahla gua ase agak best.. Xbest parking jauh,tmpt sopping jauh n crowded n xde brg yg gua nk bli.. Tp kalu gua memerap kt dlm umah ni.. Gua ase best jer..

Bia la.. Gua bg en.shahrun peluang utk lead benda ni.. Bila gua cmpo ase mcm xbest plak.. Gua cuma risau sbb en. Shahrun ni kalu fikir byk sgt nnti mulalah xleh tdo mlm n xlalu mkn.. Gua tolong la mana yg termampu.. Tp cpt ke lmbtke.. Lantak ler deme.. Kome ckp deme xcaye.. Eh? Hahhahaa

Ok ok ok.. Nak cite psl mimpi mlm td..

Gua mimpi tetibe gua sbenanye tgh kursus kt 1 tmpt.. Gua bgn nk mndi.. Tetibe hr tu gua dh bole balik la.. Tetibe gua sbenanye xngandung dh anak gua dh lahir..

Masa gua nk mndi tetibe gua bleeding (padahal gua kn dh xmengandung, apsal ntah gua fikir gua dh diambqng keguguran?) hahaha besela mimpi. Mana logik kekadang. Pstu gua xjd mndi.. Tetibe fon gua sumer abis bateri. Boleh? Gua nk tepon en. Shahrun amik gua xdpt. Tetibe cordless fon umah gua, jmpa la public ke pinjam fon org ke.. Ini tidak.. Cordless fon yg bole buat call dlm jarak xseberapa jauh dr umah gua gk y dijumpai. Mula igt cm x bole la nk buat call. Kata kt tmpt kursus of cos la jauh dr umah. Tp bole. Gua dpt call en. Shahrun. Tp en. Shahrun marah2. Ntah mcm mana. Mak mertua n pak mertua gua pn ada. And gua nmpk abg ipar gua enterframe dtg nk amik PIL gua. Dia drive bwk kete wira-padahal kete tu mmg kete lama dia yg dh dijual. Huhu.so en. Shahrun xmo amik. Dia suruh gua tumpang abg ipar gua. Gua ckp la xmuat. Brg2 gua byk. Brg2 PIL pn muat... En shahrun pn kata ok ok lah pstu letak. Gua mcm xbole trime gua kene mrh. Tp nk wt cmne. Gua nk balik. Gua nk mandi n pi chck nape gua bleeding..

Tak lama en shahrun pn sampai. Patu tetibe gua cr mana anak no3 gua? Napa en. Shahrun xbwk? Tetibe je, padahal td bleeding takot keguguran. Gua xase plak tu pregnant anak no.4. Tp lepas en. Shahrun dtg tu kira gua rasa gua mmg dh bersalin.dh lupa psl bleeding tadi tu. en. Shahrun ckp anal gua dh mati masa gua kursus. Gua sadis gila menangis teresak2. Patu en. Shahru kata dia lapa. Dia bwk gua, PIL n abg ipar gua pi mkn asam pedas. Tetibe gua emo. Tp dh mkn la nasi n asam pedas tu. tp emo gila sbb anal mati pn selera lg mkn??? Asam pedas lak tu, fav gua. Apa lg emo gilaa nangis teresak2 smpai gua terbgn hohohoho..

Mlm td. Sblm tdo gua solat isyaq. Pstu gua doa, pemudahkan urusan pembelian dan penjualan rumah.

So agak2 apa maksud mimpi gua.. Gua pn xtau apa kaitan huhuhu.


Ok la tu je. Bai

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009