Sufiah Yusuf...

Aku tak tau la kalu apa yang aku baca kat paper hari ni betul ke tak. Aku dh try search pn semua state perkara yang sama. She is now selling he body to pay for her rent. Ya Allah ya tuhanku. Tapi aku tak tau apa yang sebenarnya terjadi kat budak tu. Macam dah hilang pedoman, macam dah takde waras akal fikiran, adakah itu jalan terakhirnya? Mungkin tu yang die nampak. Aku harap moga2 Allah tunjukkan lah jalan padanya untuk selesaikan isu dia dengan cara lain. Balik mesia ke. Sambung study sini. Dia muda lagi pada aku 23....Masih ada masa lagi...... Kesian2 aku kesian kt die bkn sebab die Sufiah Yusuf yang genius dlu tu. Ala stakat masuk paper sehari kata mengharumkan nama negara pastu org dh terus lupa pn until la one reporter from London ni buat liputan mengenai die dh jadi hooker tu. Baru la nk kecoh balik. Kalu tak takde org taknya pn. Budak yang 10 years ago genius tu tak grad2 lagi ke. Aku sendiri pn lupa dh. Bila aku search and tgk muka dia br la aku tau. O budak ni. Tp sbenanye tak concern pn. So tak kesah la die tu pandai ke budak biasa ke, harap2 dia kembali la ke pangkal jalan. Nampak macam die terdesak and terpaksa..Bukan kehendak dia. Sapa pun taknak kan hidup macam tu. Harap2 die tersedar la dan nampak jalan untuk pulang ke pangkal jalan. Amin. Somebody, please help her...Perhaps there will be someone....amin......

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

semut_biru said…
hmm..sedih aku.
aku bce paper pg td ckp die kesempitn kwangn. die pun xnk kot jd cmtu. sian die. budk pndai lak tu.
harap2 die sedar la.
ade rmai yg prihatin kt die ni.
tp mest kne ade org yg help die ni.
hmm...sian

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan