Jiwang...

Wah ct jiwang harini...takmo kawan ct....wakakaka

But i feel the need to do this today, please let me.....:'(

Tak semua impian
Dapat kau kota kan
Daya mu setakat itu
Aku tak bisa tekanmu
Aku mampu secara rasional
Nampak keperluan itu
Dan aku tau aku kejam
Andai aku terus memaksa mu
Tapi air mata ini tak bisa berhenti
Dan hati ku tak mampu bertahan
Untuk tidak berasa sedih

Aku cemuh lagu cinta itu
Tak semua Cinta bisa tenang
Bisa bahagia
Semua itu bagai mimpi
Sakit pasti datang
Aku cemuh diri ini
Selalu berasa sakit
Selalu berasa sunyi

Janji manis itu
Aku sudah pegang
Walaupun tutur ku bilang
Tak akan jadi pasti
Bisa jadi mungkin
Tapi aku tak mampu
Hati ku tetap berharap
Langsung aku berasa dikhianati
Bila janji tinggal janji

Aku menyakiti
Aku memang menyakiti
Tapi aku ade kemahuan
Tak bisakan sesiapa memahami?

Tanpanya aku berasa sunyi
Senyum ku keluar tapi hambar
Panggilannya aku biarkan
Padahal aku terlalu rindu
Kerna aku tak bisa dia melihat
Sakit hati ini yang bisa ditertawakannya
Padanya aku terlalu melayan perasaan
Padaku ini makanan hidup ku
Dia tak bisa memahami
Aku semakin sakit

Tak mampu lagi aku bertahan
Membiarkan perasaan itu terbang
Hanya mampu aku melayari
Dan biar ia hilang perlahan-lahan
Luka itu tetap ada walau tidak zahir
Satu hari nanti ia pasti akan pulih
Dan satu hari nanti yang pulih pasti akan berdarah kembali

Yang termampu kini
Pasrah dan cuba bertahan.............

Comments

Anonymous said…
Especially I like the first site. But other links are informative too, if you are interested check all those links.http://neveo.info/2933.html and http://google-machine.info/695.html
Anonymous said…
Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan