Minggu Utk Di Update

1. Akhirnya aku paham gak la, company aku ni buat ape sbenanye...hahaha...dah ujung2 tahun br nak paham.....

2. Aku dh mkn dah Pizza Hut Lava Crust tu, tak de la sedap mane, aku lagi suke Domino's.

3. Ujung minggu ni aku ada test SPA. PTD punye post. Muahahahaha..Aku malas nk wat research...takde mood plak. Dh tak berkobar nk keje goverment. Hehehe.

4. Emmm ape lg ek. Mggu dpn beday pakwe aku ngn beday member aku Puan Siti Hannan. lepas ni ibu siti hannan lak...hehehe...Ko nak anak ko pggl ape nan? Umi? Mak? Mama? Ibu? eheehe...Aku preferrrr...ntah ler...takde mood gak nk piki...hehehe

5. Aku ade bj baru mak aku beli dr Bandung. Kaler merah. Just nice with my taste. Aku sukee...hehehe.......

6. Dah pukul 539, aku tak balik lg, kesian ngn budak baru opis ni balik sorg2. Bos call die tak kasi balik..ish ish ish....takpela...ujung2 kang aku chow chin chow la.

ok la..tu je kot...hihihihi

Comments

misshannan said…
hehhe..anak aku sok panggil aku "umi"..hhhee..ala2 aab gitu...anyway thank for the wishes..bz giler aa skarang ni...kat opis bz..kat rumah pun bz gak..maklumla bekerjaya kat dalam dan luar...hehhe..

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009