Being a Bitch

Hey..senang je kalu nk jadi bitch ni. Takyah piki pasal perasaan org len. Tp yg susah nya, kite kurang suppoter. Org sekeliling buat baik pn bersebab. Tu la yg aku paling takot skali dlm hidup ni. Tu sebab, no matter how bitchy i am, aku akan cube gk jd baik. Hahahaha. Tp walau cmne pn aku manusia biasa, cemana baik pn aku cuba jd, kadang2 terkeluar gk yg bitch2 tu. Hehehe.
 
Kadang2 aku rasa life is so short. Aku rasa rugi tak menikmati. Contohnya kalu aku tak puas ati ngn hubby aku. Mlm2 tgh tdo, aku rasa rugi plak kalu tak peluk die ke cium die ke. Mana tau hari esok jd apa kn. Rugi2. Gado lelama. Ni contoh la...Hehehehe.
 
Jd kerana shortnya life ni, aku taknak jd bitch. Pstu dh la life ni short, org2 kt sekeliling aku plak bermuka2. Life will be full of drama and trauma. Ish Ish. Mintak jauh la kn.
 
Kenapa aku tepiki kn benda ni? Ntah la. Sj je. Tibe2 terpiki. Despite of being a mother myself, aku rasa takot jgk, mampu ke aku nk didik anak aku? Jd org? Susah tau. Bg aku la susah. Kite takleh ckp besar, kite tak tau qada' and qadar Allah lg. Kita cuma bole berdoa berdoa berdoa. Tp besenye kalu kite tak lupa pada Dia, Dia pn tak lupa kt kite, Insyaallah. Tp andai Dia jatuhkan seksa pada kita, tu ujian buat kita. Ayat yg second tu senang disebut, payah ditelan. Moga2 aku diberikan kekuatan menghadapinya. Kehidupan yg fana ini. Amin.
 
Ok lah, sj je nk tulis2. Cm best plak merepek2 bende takde kene mengene. Muahahahaha,,, Daaa

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan