Don't To Mention It....

Hehehe...dh lama tak mencoret2 kt dlm ni. Sbb cm mls nk login2. Klau kt friendster tu click2 je. Hihihihi.

I'm almost 8 months pregnant now. Dh 31 weeks dh. Nextweek genap la 8 months. Betul ckp omeng ngn pion, dlm time 7 bulan ni, cpt btol perut aku membesar. Aku tak terasa berat lg, tp aku dh nmpk dh la kebesaran yg nyata. Hihihi....

Pg td before pegi keje. Aku terasa mcm bende keras kt btol2 atas pusat aku. Pstu aku pegang2 la kt situ. Baby tu diam je. Hihihi. Pstu cm pelan2 die gerak lama2 dh ilang dh keras tu. Tak tau la bahagian mana. Bahagian blakang ke kaki ke. Tak tau mana. Hehehe.

Aku slalu tepiki. Cemana la rupa baby aku nnti. Kalu die tak comel cemana. Aku sedih tak? Wtpe tanya aku sedih ke tak kn. Die la, msti die sedih. Mcm aku sedih sbb tak cun. Hohoho. Tp aku harap aku n kuyu akan tetap sayang die walau apa pn. Harap die jadi anak yg soleh. Yang percaya kepada ketentuan qada' dan qadar Allah, seumor hidupnya. Moga dipermudahkan kehidupannya dan menjadi insan yg berguna. Amin. Tu je harapan aku. Hehehe. Lg 1, nnti aku dh tua, jaga la aku. Ekekekeke..... Aku pn tak tepiki cemana nk jaga mak ayah aku bila dorg dh tak larat lg.. Huhuhu. Btol org ckp. Sepasang parent bole jaga 6org anak. 6 org anak bole ke nk diharap jaga parents die? Huhuhuhuhu....

Apa2 pn aku sj je ni. Tak tau apa nk tulis. hehehe.. Dah la tu je..ehehehhe

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor