Jangan Kufuri Nikmat ALLAH S.W.T
Pagi tadi aku terbangun pukul 540pg. Tensen btol aku smlm aku dh letak henpon kt bwh bantal. Tp ada org tu nk mengetest henpon br, patu die tak letakkan balik. Aku tensen bkn apa. Aku tetanya2 pukul brape skg ni. Kalu aku tau br kul 5 kompom aku tdo balik. Ni aku dh takleh tdo dh takot terlajak. Patu bile dh lama sgt terjaga tu susah le nk tdo balik. Tepakse la aku bgn jela. So aku buat brekpes pg ni. Smlm hubby yg kate die nk mkn sandwish sardin. Skali bile die bgn dlm kul 630 cmtu, die ckp, laaa kn dia ada seminar pg ni, so ada mkn free. Pastu aku mcm. Huh sedih org dh buat brekpes penat2 nih. Siap tahan2 kencing sbb nk goreng cili, kalu tak tak smpt nk tggu cili tu garing. ;p... Sib baik pandai gk amik ati. Lepas siap msk sume aku pn mandi2, aku dh smyg dh lepas kencing td alang2 tggu cili garing. Chewah terdetail la bercerita. Hehehe. Tgk2 hubby sapu sendiri sardin ngn marjerin n mkn. Siap request buatkan teh tarik. Slamat2. Kalu tak mau muncung i smpai ke petang. (Hubby sj nk amik...

Comments
tp kalau time miss nina ni seksi meksi...sampai kelepetla rambut noh hujan tu...