Pagi tadi aku terbangun pukul 540pg. Tensen btol aku smlm aku dh letak henpon kt bwh bantal. Tp ada org tu nk mengetest henpon br, patu die tak letakkan balik. Aku tensen bkn apa. Aku tetanya2 pukul brape skg ni. Kalu aku tau br kul 5 kompom aku tdo balik. Ni aku dh takleh tdo dh takot terlajak. Patu bile dh lama sgt terjaga tu susah le nk tdo balik. Tepakse la aku bgn jela. So aku buat brekpes pg ni. Smlm hubby yg kate die nk mkn sandwish sardin. Skali bile die bgn dlm kul 630 cmtu, die ckp, laaa kn dia ada seminar pg ni, so ada mkn free. Pastu aku mcm. Huh sedih org dh buat brekpes penat2 nih. Siap tahan2 kencing sbb nk goreng cili, kalu tak tak smpt nk tggu cili tu garing. ;p... Sib baik pandai gk amik ati. Lepas siap msk sume aku pn mandi2, aku dh smyg dh lepas kencing td alang2 tggu cili garing. Chewah terdetail la bercerita. Hehehe. Tgk2 hubby sapu sendiri sardin ngn marjerin n mkn. Siap request buatkan teh tarik. Slamat2. Kalu tak mau muncung i smpai ke petang. (Hubby sj nk amik...
Comments
pstu dh kuar dh..smpai la btol2 die reach hari ke 28...br la kuar btol2 period cm bese....
tp die bkn darah btol la masa day ke 21 tuh....dia mcm brown la...
aku bc kt internet, bende ni normal..dan cud be aku pregnant...tp aku ase, bkn pregnant....tak tau la..tgk la lg 2 3 bulan cmne..so far, perut aku cm kosong lg.... yg psti perkara ni dh berlarutan selama 3 bulan..in fact.. now dh masuk kali ke empat, still the same.. aku br je mandi hadas, sbb hari ke 21 die kuar brownish..pstu die stop..a week after this, br akan kuar period btol...