Sekian.

Aik belum start dh sekian?

Kadang2 aku pun takmo tazkirah org.. Sbb aku pn tau diri aku ni pn blom betul2 bagus.

Tapi kadang2 naik rimas jugak bila nmpk org rasa diri dia tu SUSAH SGT. sesungguhnya ALLAH itu maha tak adil lah. Siap salahkan Allah sebab keadaan dia cmtu.Salahkan keadaan. Takde langsung positiveness. Pada dia. Org sekeliling cuma menyusahkan dia ( ok that got me, cos aku pn cmtu gk kadang2).... But hey, we're just human. We're not god kn?

Why dont we sit back n relax and lets do things one step at a time instead of holding grudges and complaining!

Ye betul aku amat rimas, tp aku pn berkelakuan yg sama.

Quote for today: Bersifat kebudak-budakkan adalah sesuatu perbuatan yg teramat zalim - terutama kepada diri sendiri.

U just looked so disgusting by doing that! SERIOUSLY!

Ok bai.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan