Pikir-Pikir La Sendirik...

Atas moto td aku dok tepiki. Yela. Since blog aku ni patutnya dikunjungi oleh member2 rapat aku je. Beberapa dari UTM dlu. Beberapa dari tmpt kerja aku paling best kt Freescale dlu. Aku ni mmg jenis takleh rapat ngn sume org. Ye aku ngaku aku mmg busuk ati and aku mmg mulut lazer. Even member baik aku sendiri bole terasa ngn aku. Mmg bende2 ni buat aku down. Tp kalu aku try jd org lain. Somebody yg bkn diri aku, aku lagi down... So aku dh kira2. Paling ramai pn dorg ade la dlm 10 org. Even masa register nuffnang, che kekononla nk dpt duit. Hahah. Geli ketiak aku. Dlm questionnaire pn aku ckp paling ramai pembaca aku 10 org. Skali aku tgk kt MyBlogLog 2 3 hari ni sejak aku open to public balik, 40 readers. So aku tak tau dr peringkat mana readers aku ni. Tp aku sgt sure. One of them msti tgh tunggu gila2 nk serang aku tanpa stand yg kuat pn. Tp still kerana paranoid nya aku takot down. Aku lock kn messages and comments kt sini. Sbb aku tau aku ni jenis lemah n mudah kalah dgn situasi. Nak2 bespren aku kt Langkawi. Takde sapa aku nk stori mori nih...

Dlm pada atas moto td aku terpiki, salah sorg opismate aku 2 3 menjak ni. Kalu aku lalu blakang die, die msti cpt2 tutup browser. Mcm menyorokkan sesuatu dr aku. Apa yg die takot sgt aku tau? Buat aku tetanya2. Adakah die one of the fanatik readers yg benci kt aku tu? Maybe die pn one of the nasty commenter. Kalu ye pn aku pecaya. Sbb aku tau for the fact that she didn't like me. Well, bende ni vice versa actually. Aku pn tak suke ko sgt. Pada aku ko suke marah tak bertempat sbb kadang2 bende tu mmg keje ko pn. Lantak la ko nk terbaca pn. Aku dh takde ati nk jaga ati sesape dh. :p...

Apa2 pn aku tak tau apa akan belaku esok hari, lusa dan seterusnya. Tapi i am sure. Kalu aku private kn blog ni aku akan sedih. So nk taknak aku kene publickn. Sbb aku dh rasa sunyinya hidup ini masa aku privatekn. My whole life, aku mmg suke menulis. At least kalu aku public kn, aku dpt ase, i'm not alone in this world. You may leave me nasty comments. Tapi ko buat penat jela. Aku takkan accept comments2 yg menjatuhkan, mengutuk, memaki. Aku akan guna kuasa veto dlm blog hak peribadi aku ni utk delete, moderate dan sebagainya. Kalu tak suke ko boleh belah. Sbb blog ni pn mmg bkn utk ko. Khas utk sahabat2 aku yg 10 org tuh. Termasuk ex-bos aku. Ex-bos aku yg slalu kene tinggi suara ngn aku tu pn tak penah bebunyik skit pn kt sini. Wpn aku tau dia ada simpan some grudges kt aku jgk. ;p

Oklah. Aku tak online arini sbb kene gi Melaka jap gi ni. So aku open this blog for comments and messages, kalu ada yg nk tinggal la. Tp again, kalu korg sekadar nk melepaskan kemarahan. Ianya hanya akan jd bahan bacaan aku dikala sunyi. Aku takkan publishkn. And without any hesitation. YG kt komen box aku akan delete. Smpai mati mmg takleh retrieve balik. So be nice dear. I love you if you love me. I hate you if you hate me!

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan