Pagi tadi aku terbangun pukul 540pg. Tensen btol aku smlm aku dh letak henpon kt bwh bantal. Tp ada org tu nk mengetest henpon br, patu die tak letakkan balik. Aku tensen bkn apa. Aku tetanya2 pukul brape skg ni. Kalu aku tau br kul 5 kompom aku tdo balik. Ni aku dh takleh tdo dh takot terlajak. Patu bile dh lama sgt terjaga tu susah le nk tdo balik. Tepakse la aku bgn jela. So aku buat brekpes pg ni. Smlm hubby yg kate die nk mkn sandwish sardin. Skali bile die bgn dlm kul 630 cmtu, die ckp, laaa kn dia ada seminar pg ni, so ada mkn free. Pastu aku mcm. Huh sedih org dh buat brekpes penat2 nih. Siap tahan2 kencing sbb nk goreng cili, kalu tak tak smpt nk tggu cili tu garing. ;p... Sib baik pandai gk amik ati. Lepas siap msk sume aku pn mandi2, aku dh smyg dh lepas kencing td alang2 tggu cili garing. Chewah terdetail la bercerita. Hehehe. Tgk2 hubby sapu sendiri sardin ngn marjerin n mkn. Siap request buatkan teh tarik. Slamat2. Kalu tak mau muncung i smpai ke petang. (Hubby sj nk amik...
Comments
ct...kalu 9 ade la skit chances aku nk dtg. tp xsure ko bape sb wak kne g amek gmba kawan die kawin.
nie bkn ske2 amek. dlu mamat 2 dtg kneduri dedue belah so kali nie kitorg kne dtg n as a weddg present...wak amek gmba kawin die 4 free. tp die sorg je la photog nye...uhuhuuu...
kenduri satu lagi 16. tapi 14 - 28 aku dh g induksi pulak. so aku g jgk la knduri yg belah pompuan nie kat tepeng (ish...dah lame x outstation...nie la masenye..muahahaha)
sabtu baru balik sni kot tp xsure ko bape sb 8 mlm tu nikah. 9 siang sanding.
uhuhuhuuu...kalu aku dpt dtg, sampai la aku...kalu x nt aku nengok gmbo je la :P
oo ye ko wat mlm ke siang
(ish3....bagi komen ke hape nie pjg bjela laks :P )
isnin balik kursus penat gile...kene lari 2km patu masuk utan 2 jam.....kaki sakit giler....
pstu selase smlm kami betolak ke penang..ni dok ada penang la ni....hehehehehe......
pg ni br ilang sakit kaki....alhamdulillah...
jumaat kuyu soh keje sbb aku dh byk sgt cuti.....kang cuti raya lg..kot2 nnti kalu ade emergency ke apa2 kn susah........
so ade sabtu je lg nk prepare....muahahahaha.....
tp takpe..jumaat aku akan decide...cup cakes yg kecik2 tu aku dh order........maybe aku jemput gk la makcik2 aku n few kwn2 kite.hihihihihihihi
(aku sndri pon xsempat2 nk update)
oooo...g jenjalan ek ko....jeles :P
ahahaha...pe la kite nie..bole ckp2 kat tpt komen nie, abis sume org bace :P
nie je yg smpat pon kot. aku mmg sdg rushing2 skang nie sb nk g induksi. xle la nk tgal sume kje2 gtu je, nt2 sume kje pon tbengkalai, aku balik penat2 lg pening pale :D
harap sgt dpt jmpe ko. indu sgt :p indu firdaus jgk.